⏰Salget avsluttes juni 24⏰ 20-50% RABATT Gratis frakt

Fraktpolicy

Takk for at du besøker og handler på primdog.no. Følgende er vilkårene og betingelsene som utgjør vår Fraktpolicy.

Behandlingstid

Alle bestillinger behandles innen 2-3 virkedager. Bestillinger sendes eller leveres ikke i helger eller helligdager.

Hvis vi opplever et høyt antall bestillinger, kan forsendelsene bli forsinket med noen dager.Vennligst tillat ekstra dager i transitt for levering. Hvis det vil være en betydelig forsinkelse i forsendelsen av bestillingen din, vil vi kontakte deg via e-post eller telefon.

Fraktpolicy

Primdog.no tilbyr gratis frakt på alle kunders bestillinger. Vi bruker oppfyllelsespunktene i Norge og Kina for å garantere kortest leveringstid. Estimert leveringstid er 3-10 dager.

Vi sender alltid bestillingen fra nærmeste lager på norsk med Yun Express Posttjeneste, men hvis de bestilte varene for øyeblikket er utsolgt på det norske lageret, vil vi levere dem fra vårt lager i Kina. Da er estimert leveringstid 9-21 dager.

Vær oppmerksom på at leveringstiden kan bli forsinket på røde dager og helligdager, på grunn av høyt press hos rederiene.

Forsendelsesbekreftelse og Ordresporing

Du vil motta en forsendelsesbekreftelse på e-post når bestillingen din er sendt som inneholder sporingsnummeret ditt. Sporingsnummeret vil være aktivt innen 48 timer. Du kan også finne ut hvor pakken din er på siden Spor Bestillingen din.

Toll, Toll og Avgifter

Primdog.no er ikke ansvarlig for toll og avgifter som gjelder for bestillingen din. Alle avgifter som pålegges under eller etter frakt er kundens ansvar (tariffer, skatter, etc.).

Skader

Hvis du mottok bestillingen din skadede eller defekte varer, vennligst kontakt oss senest 5 dager etter mottak av pakken. Ta med bildet der skadene eller feilene ses tydelig. Beskriv skadene, og send beskrivelsen og bildene til info@primdog.no. Vi vil gjennomgå saken og sende en erstatning for den skadede varen til deg eller utstede en refusjon. Vennligst lagre alt emballasjemateriale og skadede varer før du sender inn et krav.

Tapte Pakker

Vi gjør oppmerksom på at tapt pakke er en ekstremt sjelden situasjon i vårt selskap.Vi hadde bare et par tilfeller av tapte bestillinger i alle år av vår vellykkede butikkdrift.

Ordre forsinket i 60 dager anses som tapt. Alle «Tapte bestillinger» kan refunderes i sin helhet. Se våre retningslinjer for Retningslinjer for Retur og Refusjon for ytterligere instruksjoner om hvordan du rapporterer om denne saken og får refusjon.

Retningslinjer for retur

Våre Retningslinjer for Retur og Refusjon gir detaljert informasjon om alternativer og prosedyrer for retur av bestillingen.