Retningslinjer for frakt
Vi vet at du gleder deg til å motta de nye livsforandrende varene dine – og du trenger ikke vente lenge!
Vi sender med pålitelige partnere. Finn ut alt du trenger i avsnittene nedenfor!
Håndteringstid
Alle bestillinger behandles i løpet av 2-3 virkedager. Bestillinger sendes eller leveres ikke i helger eller på helligdager.
Hvis vi opplever et stort volum av bestillinger, kan forsendelsene bli forsinket med noen dager. Beregn ekstra dager for levering. Hvis forsendelsen av bestillingen din blir vesentlig forsinket, vil vi kontakte deg via e-post eller telefon.
Retningslinjer for frakt
Primdog.no tilbyr gratis frakt på alle kunders bestillinger. Vi bruker oppfyllingspunkter i Irland og Kina for å garantere kortest mulig leveringstid. Den estimerte leveringstiden er 3-10 dager.
Vi sender alltid bestillingen fra nærmeste lager i Irland med Fastway, An Post posttjeneste, men hvis de bestilte varene for øyeblikket er utsolgt på lageret i Irland, vil vi levere dem fra lageret vårt i Kina. Da er den estimerte leveringstiden 9-21 dager.
Vær oppmerksom på at leveringstiden kan bli forsinket på røde dager og helligdager, på grunn av høyt trykk hos rederiene.
Forsendelsesbekreftelse og ordresporing
Du vil motta en e-postbekreftelse når bestillingen din er sendt, med sporingsnummer(er). Sporingsnummeret vil være aktivt innen 48 timer.
Toll, avgifter og skatter
Primdog.no er ikke ansvarlig for toll og avgifter som pålegges bestillingen din. Alle avgifter som pålegges under eller etter frakt er kundens ansvar (tariffer, skatter osv.).
Skadeserstatning
Hvis du mottok bestillingen din skadet eller mangelfull, vennligst kontakt oss senest 5 dager etter mottak av pakken. Ta med et bilde der skadene eller feilene kommer tydelig frem. Beskriv skadene, og send beskrivelsen og bildet (bildene) til info@primdog.no. Vi vil gjennomgå saken og sende en erstatning for den skadede varen til deg eller utstede en refusjon. Ta vare på alt emballasjemateriale og skadede varer før du sender inn et krav.
Bortkomne pakker
Vi gjør oppmerksom på at tapte pakker er en ekstremt sjelden situasjon i vårt selskap. Vi har bare hatt et par tilfeller av tapte bestillinger i løpet av alle årene vi har hatt en vellykket butikkdrift.
Bestillinger som er forsinket i 60 dager anses som tapt. Alle «tapte bestillinger» refunderes fullt ut. Se våre retningslinjer for refusjon for ytterligere instruksjoner om hvordan du rapporterer denne saken og får refusjon.
Retningslinjer for retur
Våre retningslinjer for refusjon gir detaljert informasjon om alternativer og prosedyrer for retur av bestillingen din.