⏰Salget avsluttes mars 5⏰ 20-50% RABATT Gratis frakt

Retningslinjer for Retur og Refusjon

Kansellering

Vi tilbyr umiddelbare bestillingskanselleringer opptil en grense på 24 timer etter kjøpet – så hvis du ombestemmer deg innen den tiden – vennligst send en e-post info@primdog.no og oppgi bestillingsnummeret ditt, og vi vil kansellere bestillingen og refundere deg i sin helhet så snart vi får forespørselen din. Etter 24 timer er kanselleringer ikke lenger mulig, da bestillingen din allerede er sendt til vårt oppfyllingssenter.

Returnerer

Hvis du ikke er helt fornøyd med kjøpet, har du rett til å returnere varen(e) innen 30 dager etter levering. Du kan åpne pakken og sjekke innholdet. Vi aksepterer imidlertid bare retur av helt ubrukte varer i ny tilstand, inkludert all originalemballasje. Vennligst kontakt oss før du sender varene tilbake. Primdog.no er ikke ansvarlig for returer sendt uten godkjenning. For å gå videre med en returforespørsel, vennligst send info@primdog.no e-post med bestillingsnummeret ditt og varene du vil returnere.

Alle returer må inneholde den opprinnelige fakturaen eller et notat som refererer til ditt fulle navn, e-posten du oppga i bestillingen, og bestillings-ID.

Hvis vi finner ut at produktet ikke er returnert til oss i helt original stand, forbeholder vi oss retten til å nekte refusjon på varen, eller verdien av skaden vil bli trukket fra refusjonsbeløpet.

Returer skal sendes til følgende adresse:

Wolbromska 18/1b, Wroclaw 53-148 Poland

IKKE send kjøpet tilbake til produsenten.

Vær oppmerksom på at du vil være ansvarlig for å betale kostnadene for returforsendelser. Fraktkostnaden kan ikke refunderes.

Alle returer skal sendes med en sporbar metode. For din sikkerhet, sørg for å oppgi sporingsnummeret for returportoen til oss og ta vare på forsendelsesbeviset. Primdog.no er ikke ansvarlig for tapte returpakker uten sporingsnummer.

Når vi mottar produktet /produktene dine, vil det totale beløpet for de returnerte varene bli refundert til den opprinnelige betalingsmåten. Det kan ta opptil 14 virkedager før refusjonen vises på kontoutskriften. Ingen refusjon vil bli utstedt før varene er mottatt og inspisert av oss.

Skadede/defekte gjenstander

Ved mottak av bestillingen din, bør du sjekke alle varer for å sikre at de er i god stand.Hvis en vare du mottok ser ut til å være skadet eller defekt, vennligst send oss en e-post innen 5 dager etter mottak av bestillingen. Ta med et bilde eller en video av varen der skaden eller feilene ses tydelig. Beskriv skaden kort, og videresend beskrivelsen og bildene sammen med bestillingsnummeret ditt til oss på info@primdog.no.

Vi vil gjennomgå saken og sørge for en erstatning eller refusjon. Reklamasjonen gjelder ikke når vi ikke finner feil ved produktet eller når kunden selv har forårsaket skaden, for eksempel normale slitasje- og håndteringsfeil.

Garanti

Garantien gjelder bare i sjeldne tilfeller når det er en produksjonsfeil. Den dekker ikke generell slitasje, skader forårsaket av ulykke, misbruk eller forsømmelse.

Utveksling

Dessverre tilbyr vi ikke muligheten til å bytte produkter for øyeblikket. Vi erstatter kun vare(r) hvis de er defekte eller skadet. Hvis du ønsker å bytte noe til en annen farge eller størrelse, behandler vi det som en retur. Hvis noe ikke fungerte, send en e-post til info@primdog.no for ytterligere hjelp.