Retningslinjer for retur og refusjon
Avbestilling
Vi tilbyr umiddelbar kansellering av bestillinger inntil 24 timer etter kjøpet – så hvis du ombestemmer deg i løpet av denne tiden, kan du sende en e-post til info@primdog.no og oppgi bestillingsnummeret ditt, så kansellerer vi bestillingen og refunderer deg hele beløpet så snart vi mottar forespørselen. Etter 24 timer er det ikke lenger mulig å kansellere bestillingen, ettersom den da allerede er sendt til leveringssenteret vårt.
Retur
Hvis du ikke er helt fornøyd med kjøpet ditt, har du rett til å returnere varen(e) innen 30 dager etter levering. Du kan åpne pakken og sjekke innholdet. Vi aksepterer imidlertid kun retur av helt ubrukte varer i ny tilstand, inkludert all originalemballasje. Ta kontakt med oss før du sender varene tilbake. Primdog.no er ikke ansvarlig for returer som sendes uten godkjenning. For å gå videre med en returforespørsel, vennligst send en e-post til info@primdog.no med ditt ordrenummer og varene du ønsker å returnere.
Alle returer må inkludere den originale fakturaen eller en merknad med henvisning til ditt fulle navn, e-postadressen du oppga i bestillingen, og bestillings-ID.
Hvis vi oppdager at produktet ikke er returnert til oss i fullstendig original stand, forbeholder vi oss retten til å nekte refusjon av varen, eller verdien av skaden vil bli trukket fra refusjonsbeløpet.
Returer skal sendes til følgende adresse:
Wolbromska 18/1b Wroclaw 53-148 Polen
IKKE send kjøpet ditt tilbake til produsenten.
Vær oppmerksom på at du er ansvarlig for å betale kostnadene for returforsendelser. Fraktkostnaden refunderes ikke.
Alle returer skal sendes på en sporbar måte. For din egen sikkerhet må du sørge for å oppgi sporingsnummeret for returforsendelsen til oss og oppbevare beviset på forsendelsen. Primdog.no er ikke ansvarlig for tapte returpakker uten sporingsnummer.
Når vi har mottatt produktet/produktene dine, vil det totale beløpet for de returnerte varene bli refundert til den opprinnelige betalingsmåten. Det kan ta opptil 14 virkedager før refusjonen vises på kontoutskriften din. Ingen refusjon vil bli utstedt før varene er mottatt og inspisert av oss.
Skadede/defekte gjenstander
Når du mottar bestillingen din, bør du sjekke alle varene for å sikre at de er i god stand. Hvis en vare du har mottatt, ser ut til å være skadet eller defekt, vennligst send oss en e-post innen 5 dager etter at du har mottatt bestillingen. Legg ved et bilde eller en video av varen der skaden eller mangelen kommer tydelig frem. Beskriv skaden kort, og send beskrivelsen og bildet/bildene sammen med ordrenummeret ditt til oss på info@primdog.no.
Vi vil gjennomgå saken og sørge for erstatning eller tilbakebetaling. Reklamasjonen gjelder ikke når vi ikke kan finne noen feil ved produktet, eller når kunden selv har forårsaket skaden, for eksempel normal slitasje og håndteringsfeil.
Garanti
Garantien gjelder kun i sjeldne tilfeller der det foreligger en produksjonsfeil. Den dekker ikke generell slitasje, skader forårsaket av uhell, feil bruk eller forsømmelse.
Utveksling
Vi tilbyr dessverre ikke muligheten til å bytte produkter for øyeblikket. Vi bytter kun ut varer hvis de er defekte eller skadde. Hvis du ønsker å bytte noe til en annen farge eller størrelse, behandler vi det som en retur. Hvis noe ikke fungerte, kan du sende en e-post til info@primdog.no for ytterligere hjelp.