⏰Salget avsluttes april 27⏰ 20-50% RABATT Gratis frakt

FAQ

Sp.: Hvor kan jeg stille spørsmål om produkter og tjenester?

Sv.: Du kan legge igjen en talemelding ved å ringe +1-888-270-8651 eller sende en e-post til info@primdog.no. Vi svarer på alle kundeforespørsler innen 24 timer på virkedager.

Sp.: Hvilke betalingsmåter godtar du?

Sv.: Vi aksepterer betaling med PayPal, Visa, MasterCard og American Express.

Sp.: Hvordan foretar jeg en betaling?

Sv.: Velg varene du vil kjøpe og legg dem i handlekurven. Sjekk innholdet i handlekurven din før du går videre til neste trinn. Fyll ut de obligatoriske feltene med informasjonen som gjør det mulig for oss å levere bestillingen din til deg. Velg betalingsmåte, skriv inn betalingsdetaljene og bekreft kjøpet. Du vil motta en automatisk e-post som bekrefter bestillingen din og inneholder viktig informasjon om den. Ta vare på denne e-posten for fremtidig referanse til du mottar pakken.

Sp.: Hvorfor blir betalingen min avvist?

Sv.: Hvis betalingen din vedvarende blir avvist, må du sørge for at du har oppgitt betalingsdetaljene på riktig måte som skrevet på kortet ditt. Hvis problemet vedvarer, kontakt banken som utstedte betalingskortet ditt for å finne ut årsaken til disse avslagene.

Sp.: Hvor lang tid tar det å behandle bestillingen?

Sv.: Bestillingen din vil bli behandlet og sendt innen 2-3 virkedager.

Sp.: Hvordan kan jeg endre en bestilling?

Sv.: Ta kontakt med oss så snart du oppdager en feil i bestillingen din. Det er gratis å endre adressenavnet eller andre parametere for en ordre som ikke er sendt. Ellers kan et gebyr komme i tillegg.

Sp.: Når vil jeg motta bestillingen min?

Sv.: Bestillinger er like unike som våre firbeinte venner. Det tar ulik tid å behandle forskjellige bestillinger, og leveringstiden avhenger i stor grad av hvor du befinner deg. Du kan lære mer på siden vår for Fraktpolicy.

Sp.: Kan jeg kansellere bestillingen min?

Sv.: Ja, du kan kansellere bestillingen innen 24 timer etter at den er lagt inn.

Sp.: Hvordan kan jeg spore bestillingen min?

Sv.: Skriv inn bestillingsnummer og e-postadresse på vår Spor Din Bestilling-Side for å finne ut den faktiske statusen til pakken din.

Sp.: Hvilke leveringsmetoder tilbyr du?

Sv.: Vi tilbyr gratis frakt over hele verden på alle bestillinger med vanlig posttjeneste. Mer informasjon om leveringsmåter finner du her.

Sp.: Hvor sender du fra?

Sv.: Våre oppfyllelsessentre er lokalisert i Norge og Kina.

Sp.: Hva om varene i pakken min er skadet?

Sv.: Vi oppfordrer deg til å rapportere skadede og defekte varer senest 5 dager etter mottak av pakken. Ta med et bilde som tydelig viser skadene eller feilene. Beskriv skadene, og send beskrivelse og bilde(r) til info@primdog.no. Vi vil vurdere saken og sende bestillingen din på nytt eller refundere deg. Du trenger ikke sende skadede produkter tilbake.

Sp.: Pakken min er tapt. Hva burde jeg gjøre?

Sv.: Først av alt må du sørge for at pakken din faktisk har gått tapt. Bestillingen anses som tapt hvis:

  • Det har gått mer enn 60 dager siden leveringsbekreftelsen;
  • Pakken din inneholdt bare deler av bestilte varer;
  • Ordrestatusen din er «uoppfylt»;
  • Ordrestatusen din er «levert», men du har aldri mottatt pakken.

I alle de ovennevnte tilfellene, kontakt vår kundestøtte med bestillingsnummeret ditt og en beskrivelse av hva som skjedde. Vær oppmerksom på at alle tapte bestillinger kan refunderes i sin helhet.

Bestillingen din går ikke tapt i følgende tilfeller:

  • Den har blitt levert til feil adresse; den vil deretter bli returnert til PrimDog og sendt til deg på nytt (parten som er ansvarlig for feilen vil dekke fraktkostnadene).
  • Din bestilling er i tollen; du må betale forklaringsgebyrene til tollvesenet for å motta pakken din. Vi kan ikke fremskynde fortolling eller legge til rette for betaling av gebyrer.

Sp.: Hva om bestillingen min er stjålet?

Sv.: Hvis du har grunn til å mistenke at pakken din er stjålet (for eksempel hvis bestillingsstatusen er «Levert», men du aldri mottok den), må du vente i 5 dager. I løpet av den tiden kan statusen endres, eller en feillevert pakke kan returneres til avsenderen.
Hvis det ikke skjer, må du sende inn en politianmeldelse innen 5 dager etter statusoppdateringen. Send en kopi av politirapporten og det tildelte politianmeldelsesnummeret til oss slik at vi kan gå gjennom saken din. Forfalskning av rapporter vil få juridiske konsekvenser.

Ved å gå inn på, kjøpe fra eller bruke hvilken som helst del av nettsiden primdog.no, godtar du all informasjon som er lagt ut på denne FAQ-siden, samt våre retningslinjer.